line1
 
 
I Love A Rainy Night
(By Eddie Rabbitt)
 

Well I love a rainy night
I love a rainy night
I love to hear the thunder
Watch the lightning
When it lights up the sky
You know it makes me feel good
 
Well I love a rainy night
It's such a beautiful sight
I love to feel the rain on my face
To taste the rain on my lips
In the moonlight shadow
 

Showers wash all my cares away
I wake up to a sunny day
'Cause I love a rainy night
Yes I love a rainy night
Well I love a rainy night
Well I love a rainy night
 
 

 
 
Puts a song In this heart of mine
Puts a smile on my face every time
'Cause I love a rainy night
Yes I love a rainy night
Ooh I love a rainy night
Yeah I love a rainy night



 
 
 
我甲意有小雨的暗暝
(5bear譯詞)
 
* 
啊哈,我甲意有小雨的暗暝
我真正足甲意有小雨的暗暝
我甲意聽陳雷公轟隆隆的聲
我甲意看熾爁置半空中閃熾
若看著天頂尾溜歸個光熠熠
你知影我心內著感覺足趣味
 
是的,我甲意有小雨的暗暝
彼真正是一種足好看的景致
我甲意小雨溫柔的落過鬢邊
我會當舐到嘴唇頂面的雨水
就惦置這個烏雲罩月的暗暝
 

雨水將我的煩惱攏總洗洗去
明仔再醒來擱是一個好天氣
所以我足甲意有小雨的暗暝
是的,我甲意有小雨的暗暝
啊哈,我甲意有小雨的暗暝
嗯哼,我甲意有小雨的暗暝
 
 

 
 
置我的心內永遠攏有一條歌
看我的面上永遠有笑容作伴
因為我足甲意有小雨的暗暝
是的,我甲意有小雨的暗暝
呵呵,我甲意有小雨的暗暝
呀哈,我甲意有小雨的暗暝
 
 

 
line1
 
【延伸創作】
I love a rainy night
武雄詞
 
有些感覺 不一定有道理
有些答案 不需要有問題
有些時候 實在搞不懂你
剛剛還天晴 忽然就下雨
 
 
有些疑問 不一定有謎底
有些故事 不需要有結局
有些時候 真的受不了你
一直問問題 早晚會破局
 
 
可是
好奇的人啊 他總是那麼好奇
不懂的事啊 他就想追根究底
寂寞的人啊 有些事只想放在心裡
就像那首歌 Yes, I love a rainy night
I love a rainy night , 沒有道理
 
 
line1




arrow
arrow
    全站熱搜

    5bear 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()