close

葉民志(有春)

【贏新錢】作曲:徐嘉良 填詞:武雄
 


 迎新春啊過新年 大家來團圓   
 有紅包有壓年錢 不如大家來趣味 
 無十八就來打批喜 無麻雀嘛愛十三支 
 勿漏氣來拼手氣 啊今年一定賺大錢
 
 啊...BG啦 啊...BG啦 將舊的輸掉嘛快活
 我...鐵枝啦 我咧鐵枝啦 全新的時代會好額
 啊...槓頂啦 啊...槓頂啦 上快樂就是自摸啦
 我 三家打 我咧三家打 堅持到最後一定會贏
 
 我...槓頂啦 我咧槓頂啦 我就是快樂的莊官




 原曲:徐嘉良(看這啦)
 作詞:武雄
 演唱:葉民志(有春)
 編曲:蔡朝華
 製作:林瓊瓏
 出版:有容唱片(2K01)






arrow
arrow
    全站熱搜

    5bear 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()