Yesterday
(By The Beatles)
 
Yesterday, All my troubles seemed so far away
Now it look as though they're here to stay
Oh, I believe in yesterday
 
Suddenly, I'm not half the man I used to be
There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday came suddenly
 
Why she had to go I don't know, she wouldn't say
I said something wrong, now I long for yesterday
 
 
Yesterday, love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
oh, I believe in yesterday
 
 
昨ㄤ
(5bear譯詞)
 
昨ㄤ,我所有的煩惱若親像攏飛甲空空空
這嘛,煞又擱霸惦咧我的身軀放嘛不願放
啊,我懷念昨ㄤ
 
一時雄雄忽然間,我已經變做另外一個人
只有烏影罩心房,害我袂走袂閃袂振袂動
哎,昨ㄤ無採工
 
是按怎伊欲來離開伊並無留半句乎我聞香
一定是我講不對話這嘛的我只有懷念昨ㄤ
 
 
昨ㄤ,迷人的愛情就親像是一齣好耍的夢
這嘛,我只有是緊來去找一個所在通好藏
哎,我懷念昨ㄤ
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    5bear 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()